AVP Anadolu Lisesi - 10/K Sınıfı

AVP Anadolu Lisesi
 
AnasayfaTakvimGaleriSSSAramaKayıt OlKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 bu mesleğin adı nedir?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
__qhost__
Moderatör
Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 314
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 06/01/08

MesajKonu: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 12:45 pm

Hazır mısınız? Bir meslek tarif edeceğim size, kuralları şöyle:

1) İki kişi arasında geçer.

2) Son derece mahremdir.

3) Viziteyle peşin para kazanılır.

4) Muameleniz iyiyse, müşteri memnun kalır, tekrar tekrar gelir; hatta başka müşteriler gönderir.

5) Ama dışarıda sizi gördüğünde asla tanımaz ve selam vermez.

6) Yani gazetede teşekkür filan almazsınız. Avucunuzu yalarsınız.

Hadi bulun, nedir bu mesleğin adı?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alper
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 406
Nerden : 6PaRMaK.
İş/Hobiler : msn,futbol,bursa maçlarına gitmek
Lakap : alper
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 3:49 pm

masaj felan mi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 4:21 pm

söleyemıyom forum kuralları var Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sssinem
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 225
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 5:29 pm

euheuehuehe Very Happy:D aynenn Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 7:27 pm

Very Happy hemende aklına o geliyo demı Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sssinem
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 225
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 7:59 pm

sen farklısın sanki Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 8:01 pm

oda doğru Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sssinem
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 225
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 8:16 pm

euheuheuheee Very Happy neymiş yaww gerçek cevapp Question merakk ettmm lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 24
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 10:12 pm

psikiyatri bence Surprised
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 10:24 pm

psikaloğu dışarda gördüğünde neden slm vermıcen kı ayrıca gazetedede çok ça övgüler gelebiliyo psikoloğa
pskikiyatri doğru cevapsa çok saçma olur
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 24
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 10:45 pm

kendi fikrimi söledim soykan nie celal yaptın Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 10:47 pm

bilmiyom birden celallendım Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 24
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 11:09 pm

Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
__qhost__
Moderatör
Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 314
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 06/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 11:29 pm

orjinal cocuk demiş ki:
psikiyatri bence Surprised

bravo Very Happy cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Salı Şub. 05, 2008 11:40 pm

__qhost__ demiş ki:
orjinal cocuk demiş ki:
psikiyatri bence Surprised

bravo Very Happy cheers
çok saçma bi cevapmış daha düzgün biş beklerdim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alper
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 406
Nerden : 6PaRMaK.
İş/Hobiler : msn,futbol,bursa maçlarına gitmek
Lakap : alper
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 1:11 am

ey yawrum coskun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
__qhost__
Moderatör
Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 314
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 06/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 4:39 pm

bursaçocuğu! demiş ki:
__qhost__ demiş ki:
orjinal cocuk demiş ki:
psikiyatri bence Surprised

bravo Very Happy cheers
çok saçma bi cevapmış daha düzgün biş beklerdim

sende yazdığım herşeyi saçma buluosun doru duzgun bişe sen koy o zaman
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 5:05 pm

neyi saçma buldum ya sende delirtme adamı herkez her fikre katılcak diye bişi mı var ne kadar sıkıcısınız ya bişide sölenmıyo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
__qhost__
Moderatör
Moderatör
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 314
Yaş : 25
Kayıt tarihi : 06/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 6:12 pm

1tek bni sıkıcıyım her yoruma açığım ama her koyduğum vea yaptığım şeye saçma diosun bnde diorumki sen koyda bakalım gsl olcakmı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 8:17 pm

1)her konuna karşı gelmiyorum ve saçma demiyorum öle dediğm 3-4 yorumdan fazlasını bulamassın
2)bu sana karşı bişi deil bişeyi beyenmezzem açık açık sölerim içten pazarlıklı deilim burda herkezin yazdıklarına eleştiri yapmışımdır ve benım yazdıklarımada eleştiri yapılmasını isterim
3)demişsin sen koy bişide bakalım güzel olucakmı olmucakmı forumda en çok başlık açanlardan biriyim gir bitanesıne yaz istediğini
4)ÇOCUKLAŞMAYIN
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 24
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 8:54 pm

benm soruyu bilmem soykana çok koydu galiba Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 8:56 pm

sende bişi sölemesen olmucak coskun :Dheee nasıl koydu anlatamam aga neden bildim töbe töbe Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 24
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 9:06 pm

ne bileim aga birden celal yaptın 1 2 3 4 die sıraladın sözleri falan benm yüzmden oldu sandm Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 26
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 9:07 pm

senle alakası yok
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 24
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   Çarş. Şub. 06, 2008 9:11 pm

anladım tartışmana gerek yok ama Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: bu mesleğin adı nedir?   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
bu mesleğin adı nedir?
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki
 Similar topics
-
» ilk draftımız draft nedir ne işe yarar?
» Folyo Çalışmaları..
» Televizyon nedir?nasıl çalışır?
» mekanik abs olayı???
» Zımpara ile çizik giderme

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
AVP Anadolu Lisesi - 10/K Sınıfı :: Eğlence :: Bilmece - Bulmaca-
Buraya geçin: