AVP Anadolu Lisesi - 10/K Sınıfı

AVP Anadolu Lisesi
 
AnasayfaTakvimGaleriSSSAramaKayıt OlKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 26
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Ptsi Ocak 28, 2008 7:18 pm

saat 9 10 sularında biz arkiyle su içioduk pale tophaneyi bilirsiniz oraya çıkmıştık aşaı inerken birden merdiwenlerden sapıp otların arasına dalmıştık orasıda polisiye bölgesi olup girilmesi tehlikeli we yasakmış!ben yasak olduunu anlamıştım ama tehlikeli olduuna inanmadım arkide yanımda belki mayın wardr aga burda diodu bende ohaa be olum bizde canlı bombayız o zmn dedim pale sora işte tam yola çıkçakken bizden 4 5 yaş büük ayyaş biri gençler nereye gidionuz böle dedi bizde tırstık tabeee karakola gitçez abiii dedik o da ne karakolu lan bu saatte falan dedi bizim arkide bi sene sora askere gitçek. ayyaş dedi sen kimsin nerdensin lan dedi arkide askerz falan dedi işte bu sırada arkadan 2 kişi daageldi biri tinerciydi resmen dieri normal görünüordu ama bouna komutanm kimlikleri warmı diodu sora kimliklerinizi çıkartın dediler bizdede kimlik yok Suspect abii ewde unuttuk falan dedik o da ne biçim asker olcanız siz lan dedi bizde abi walla bi daa alcaz yanımıza dedik Neutral o sırada ayyaş elini cebine götürdü arkide bıçak falan çıkarcaını anladı birden kaçtı sora onun arkasından baırdılar kaçma lan die bende o 3 tane yankesicinin arasında kaldım bana nein oluo o senn dediler bende akrabam falan dedim o da söle ona bi daa görürsem polise wercem dedi tmm abi dedim bende sora bi ara elimi cebime doru götürdüm istemeden tabeee rasgele.adamda ne war lan cebinde dedi ben walla bişi yok abi yeminlen dedim hemen
o da üstümü aradı allatan telefonu bulamadı yoksa alcaktı puşt sora. tmm sora birden nie dediyseler artık tmm sende git hade bi daa burda dolaşma dedi bende tmm ii akşamlar abi dedim debar attım arkide beni bekliomuş ordaaa dedi bak demekki oraya girmek bu yüzden tehlikeliymiş dedi bende suss espri yapma sen gidince korkudan altıma yapıodum zate dedim pale
o da bişi olmaz dedi
bu olay 2 gün önce başıma geldi çok korkmuştum ama yinede macera oldu ama bıçak çekip saplasalardı birimize o zmn macerayı görürdük işteee...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alper
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 406
Nerden : 6PaRMaK.
İş/Hobiler : msn,futbol,bursa maçlarına gitmek
Lakap : alper
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Ptsi Ocak 28, 2008 8:35 pm

ne diyim ben sana ya insan bu kadar guzel yazabilir helal olsun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 26
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Ptsi Ocak 28, 2008 9:11 pm

bu olay gerçek aga cidden önümüzü kestiler tophanenin orda Exclamation
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
^^NkSy^^
Acemi Lisesi
Acemi Lisesi
avatar

Mesaj Sayısı : 20
Kayıt tarihi : 06/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Ptsi Ocak 28, 2008 9:22 pm

coşkun tek söyliyceym burda gülme krizine girdim abi ya o anki surat ifadeni çok merak ediom bu arada kaçmak aklına gelmedi mi bide ii akşamlar abi demişin ya yok böle bişi Laughing Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
(*_*)????
Acemi Lisesi
Acemi Lisesi
avatar

Mesaj Sayısı : 41
Nerden : 10-D
Kayıt tarihi : 21/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Ptsi Ocak 28, 2008 9:33 pm

saat 9 10 ciwarında içe içe su mu içiyodun coşkun .... Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 26
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Ptsi Ocak 28, 2008 9:34 pm

böyle esprili anlattııma bakmaın altıma yapıodum ordaaa Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 26
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Ptsi Ocak 28, 2008 9:37 pm

bi de kaçmak aklına gelmedimi dio yhaa orda 3 kişiler kaçarken bi yakalasalar ........sen düşün artık:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
alper
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 406
Nerden : 6PaRMaK.
İş/Hobiler : msn,futbol,bursa maçlarına gitmek
Lakap : alper
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Ptsi Ocak 28, 2008 9:47 pm

yalancisin sen yalanci ne olur gitme
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Admin
Admin
Admin
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 846
Yaş : 26
Nerden : Bursa
İş/Hobiler : Yüzmek, Basketbol Oynamak, Müzik Dinlemek
Kayıt tarihi : 01/01/08

1
Aktif:

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Ptsi Ocak 28, 2008 10:18 pm

Hahahahahahaahhaha valla korkunc hikayelere yazmıssın ama bben güle güle bi hal oldum Very Happy

_________________


<p>...:::Site Yönetimi:::...</p>
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://avpanadolu.forumn.org
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 26
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Salı Ocak 29, 2008 9:55 am

benm gibi moda da bu yakışır süprizlerle doluyum dimi Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bursaçocuğu!
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 638
Yaş : 27
Nerden : papazçeşme
İş/Hobiler : öğrenci
Lakap : Joaquin Sanchez
Kayıt tarihi : 07/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Salı Ocak 29, 2008 12:31 pm

ne biçim arkın lan orda kaçıp giden biriyle bi dha ahiç konusmam
kaççaksanız birlikte kaçın benı yakalıyamazlar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 26
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Salı Ocak 29, 2008 5:29 pm

şerefsiz işteee arkasına bile bakmıodu kaçarken Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ackop3k
Çalışkan Liseli
Çalışkan Liseli
avatar

Mesaj Sayısı : 58
Nerden : yasamın en dolu oldugu yer
Lakap : duMANYAK
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Salı Ocak 29, 2008 6:10 pm

werılmıs sadakan warmıs pust........
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 26
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Salı Ocak 29, 2008 6:26 pm

ainen aga alla şükür bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sssinem
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 225
Kayıt tarihi : 05/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Salı Ocak 29, 2008 7:52 pm

ayyy cnm yaa geçmiş olsun wallla Very Happy bizee komik gelio daa senn halinii düşünemiorumm aaaa Neutral Exclamation
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
orjinal cocuk
Usta Liseli
Usta Liseli
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 483
Yaş : 26
Nerden : BURSA
İş/Hobiler : altınceylan komi... futbol basketbol msn fb tw ps oynamak!!!
Lakap : victor valdes:P
Kayıt tarihi : 03/01/08

MesajKonu: Geri: ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!   Salı Ocak 29, 2008 8:14 pm

nese oldu bitti bişi olmadan kurtulduk yhaaa daa ne olsun Suspect
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
ALINTI DİİL BİZZAT KENDİM YAŞADIM!
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
AVP Anadolu Lisesi - 10/K Sınıfı :: Korku Bölümü :: Korkunç Hikayeler-
Buraya geçin: